BTS

در این سایت فقط در مورد BTS پست گذاشته می شود

BTS

در این سایت فقط در مورد BTS پست گذاشته می شود

اینجا تمامی عکس ها و اخبار گروه BTS رو قرار می دهم و امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۱۰/۲۱
    bts

bts funny😜😜

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ق.ظ




دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 7 ثانیه
توضیحات: BTS_INU [ Rappers singing & Vocals rapping.mp4

  • ... army army

نظرات  (۳)

  • Aieen N.City Zen
  • بسی فان.. مرسی حال کردم.. خخخخ.. خدا.. بی تی اسو از ما نگیر
    پاسخ:
    الهی امین
    دارم همه اهنگاشونو
    اخه ارمی - الم !
    اما بازم ممنون
    وای یا خدا !
    داشتم با هندزفری گوش میکردم تیکه ک شوگا جیغ میزد قششششنگ گوشم کرد شد !
    دم کوکی گرم !
    عالی خوند
    اهنگو زدن نابود کردن
    احساس میکنم نیاز دارم همین الان برم ای نید یو گوش کنم تا این از مخم بره بیرون !
    پاسخ:
    خخخخخ
    یادم نبود که این مورد رو ذکر کنم 
    اگه هر اهنگی هم خواستی بگو بذارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی