BTS

در این سایت فقط در مورد BTS پست گذاشته می شود

BTS

در این سایت فقط در مورد BTS پست گذاشته می شود

اینجا تمامی عکس ها و اخبار گروه BTS رو قرار می دهم و امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۱۰/۲۱
    bts

صحبت اعضای bts در روز اول مراسمGolden Disk Awards

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۵۷ ب.ظ

— صحبت های بی تی اس بعد از برد جایزه ی Digital Bonsang در روز اول مراسم ِ Golden Disk Awards ✨ ⤵ ︎

– جین:

سلام ما بی تی اس هستیم. ما این جایزه رو با افتخار دریافت میکنیم! همچنین آرمی هایی که باعث شدن ما این جایزه رو ببریم، عاشقتونم.. 

تهیه کننده بنگ شی هیوک و همچنین بقیه افراد کمپانی، ازتون بابت حمایتتون ممنونیم؛ بیگ هیت کمپانی خوبیه! خوبه! همچنین، تیم میک آپ و مو، ممنونم که ما رو زیبا میکنین. دوستتون دارم.


– شوگا:


اول از همه، از آرمی ها خیلی خیلی ممنونیم که این جایزه رو بهمون دادن. ما وقتی روی Spring Day کار کردیم که هوا خیلی سرد بود.. اون زمان با خودم فکر کردم که این آهنگ به هوای سرد خیلی میاد. یک سال گذشته و من نظرمو عوض کردم؛ به نظرم این آهنگ به بهار بیشتر میاد. از همه ی کسایی که این آهنگ رو دوست داشتن ممنونیم.

مثل متن آهنگ Spring Day، امیدوارم امسال، در ٢٠١٨ همه بتونن بی درنگ به کسایی که دلشون براشون تنگ شده بگن دلم برات تنگ شده و خوشحال باشن. سال نو مبارک و ممنونم که موسیقی ما رو دوست دارید. ممنونم.

  • ... army army

نظرات  (۱)

مرسی .لطفا متن سخنرانی روز دوم و هم بذار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی